John Kr Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Før i tiden fantes det noe remedier som kunne stenge igjen luftinntaket til radiatoren slik at motoren ble hurtigere varm samt at den holder mer på varmen... Finnes det noe slik til BMW og eventuelt til min F11?
Remi Berg Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Dette har BMW selv som utstyr og er bla. en del av Efficient Dynamics pakken. Da er det en "gardin" som åpner og lukker ved behov. Om jeg ikke husker helt feil kan du se denne gjennom "nyrene"
John Kr Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Dette har BMW selv som utstyr og er bla. en del av Efficient Dynamics pakken.Da er det en "gardin" som åpner og lukker ved behov. Om jeg ikke husker helt feil kan du se denne gjennom "nyrene" Var ut å sjekket nå, ser at radiatoren vises ikke fra utsiden av grillen, det virker som om det er snoen spjeld som sjuler den. Dersom jeg ser i den nedre luftinntak (M-sport) så kan jeg se oljekjøleren, her kan det være lett å stenge igjen noe av luften dersom det kan gjøres. Detter betyr at det er noe automatikk greier som stenger igjen for den kalde luften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå