Th0mas92 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Hei har byttet ut orginal spiller med en pioneer spiller. Men har noen problemer med og få festet den skikkelig. den stikker ca 5 cm ut. Måtte sette på en iso adapter fra de gamle ledningene til den nye spilleren. men problemet blir at det er så sykt mye og lange kabler bak der. Så jeg får ikke festet spilleren ordentlig. er det noen som har tips til hvordan jeg kan få lagt de ett annet sted eller noe? Bilen er forøvrig en bmw e46 316i 2003 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Beklager at jeg ikke kan svare på ditt spørsmål, men jeg lurer på akkurat det samme i E34. Aldri slitt med det før, men gjør det i min nåværende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 sjekk om gjengestaget bak på spiller butter i noe, ganske vanlig det i mange biler:) om det gjør så skrur du det bare av fra spiller eller modifiserer deretter:) ledningene må du nesten kjenne etter hvor du faktisk har plass til de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 På spilleren min er det ikke noe gjengestag bak. Bare hull til det. Er sikkert bare signalkablene som gjør det i mitt tilfelle, og varmeapparatet er jo inni der. Men er da folk med e34 som får inn spillere med solide signalkabler, hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 du dytter kablen så gått du kan mot venstre side der ! er lite høl der ! så dytter du noe litt ned mot "klimaanlegget osv" har hatt samma spiller ! å det gikk med litt sortering av ledninger måtte presse litt på slutten! men det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevikdal92 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 stemmer bra det Thomas-320 sier . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Samme spiller i e34 eg og. Måtte sortere ein del ledninger men til slutt så fekk eg orden på det. Måtte pressa ein del på slutten, men fikk det godt i. Forstod igrunnen ikkje heilt ka som var gale, for det er jo god plass baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei, jeg har samme spiller i min e46, og kan skrive under på at det ble en del bannskap før min var på plass. Forsøkte den stappe til venstre metoden jeg også, men det gikk ikke. Til slutt dyttet jeg ut klimakontroll- panelet fra innsiden( dette er bare å dytte ut med litt kraft) så skrudde jeg ut ramma cd spilleren og klimapanelet står i og saget vekk noe av plasten i bakkant av ramma til cd spilleren. Vips, så glir den fint på plass. Håper dette hjelper hvis ikke metoden over funker, bare spør hvis du trenger bedre forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå