BBmotorsport Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Heisann, har vært en del innom her å snoka og leita, men tenkte det var på tide å bli medlem og få delt litt, og kanskje få litt innspill Bilen min sin er en 523 fra 1996, som har rulla ca 280 000... Har vært skada i 2 års tid nå, så har vært dårlig med penger til å fikse, så den har desverre forfalt litt, og bare blitt ståendes.. Alt som kan skje har skjedd med den, men klarer ikke helt tanken på å kvitte meg med den... Så da er min plan å heller få den i litt ålreit stand igjenn, og kanskje tilogmed litt grom Deler som er montert/ting som er gjort -K-sport coilovers -carbon nyrer -carbon emblem -lakert for et års tid siden Deler i hus som skal på i første omgang: -Schmiedmann manifolder og katalysatorer (vil bli dette rett på en eller annen potte) -M50 innsug Planer: -fikse alle småfeil her og der -shadowline -nye innstegslister rundt om -nye coilovers (godkjente) KW? -mer efekt -city camo foliering (lite prioritert) Første problem som må fikses: Stopper når den blir varm, byttet både kamsensor og veivsensor.. var feilkode på både disse og gaspjeldsensor, så prøvde veiv/kamsensor først (lavprisdeler, huff!) Stopper helt og veldig! Noen som har vært borti en sånn feil på gaspjeldsensoren, eller har noen andre forslag? Litt gira på å kjøpe orginal kam/veivsensor, men litt kjedli det og om det er noe annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Bilen stopper som regel ikke ved feil på kam sensor. Gasspjeld har jeg alfri vært borti.... Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå