Gå til innhold

Nye E30 facelift høyre og venstre framskjermer og frontplate

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. har bestemt meg for å bruke om igjen den gamle frontplaten og kjøpe meg nye originalskjermer pga tykkelse og kvalitet. når jeg begynte på prosjektet så skulle jeg kjøpe kun originalt sålangt det lot seg gjøre. her skjedde det en liten glipp og jeg anskaffet meg uoriginale deler. og det kommer til å plage meg siden jeg er veldig nøye med dette prosjektet.

alt er testet og montert på bil som dere ser og passer sammen.

videre så ser dere også at delene er nøye behandlet med stukturmasse så her har man ferdig behandlet deler som er meget godt beskyttet mot rustangrep osv.

delene kan kjøpes hver for seg men det blir billigere å kjøpe alt samlet.

111952d0.jpg

75d8e776.jpg

4fecc195.jpg

08b95128.jpg

ddf8f0cc.jpg

0a6d8068.jpg

040c16e7.jpg

pris diskuteres ut ifra nypris fra koed. forlanger ikke nypris, men skambud vil jeg heller ikke ha. minner om at det er brukt mye tid til å legge beskyttelse osv på alle delene. (koster også penger )

Skrevet
Interessert i skjermene. Hvilken pris ønsker du?

900 for begge. men det er en som er interesert i å kjøpe alt komplett. og dere bor begge så langt unna at det må sendes så jeg må sende alt med posten så jeg sender helst alt samlet. gir beskjed om han trekker seg.

Skrevet
Solgt.

kan bekrefte at bjoask har sagt at han skal ha det. sendes med post i morgen. om det skulle skje noe ekstraordinært og dette ikke blir solgt så skriver jeg det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...