dynamic Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Har planer om å bytte ut originalpærene med noen dioder fra ekstralys.no (http://www.ekstralys.no/products/led-ti ... e---h8-24w) Men før jeg eventuelt bestiller lurer jeg på om noen har erfaring med pærebytte. Finner mange tråder om pre-LCI bytte der man må ta av hjulet (denne for eks: viewtopic.php?f=1&t=204805&hilit=e91+angel). Men ifølge ekstralys.no og diversen andre tråder (viewtopic.php?f=1&t=201620&hilit=angeleyes+e91+led og http://www.e90post.com/forums/showpost. ... ostcount=3) så skal det være nok å "poppe" opp et deksel på toppen av lykta. Har sjekket dette i motorrommet, men denne luka har ikke jeg. Er det noen som har peiling på bytte av AE-pære på E91 LCI? Vet ikke hvor gira jeg er på å stå ute i 15 minus og skru av fremhjul for dette.
dynamic Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Det var ikke så mange som visste dette tydeligvis, så derfor måtte jeg finne det ut selv. Det viser seg at AE pæra sitter bak et deksel som er tilgjengelig fra motorrommet. Den virkelige verden var imidlertid ikke så enkel som det vises her, med mindre du har et ekstra ledd på fingrene eller ekstremt små og smidige hender bør du regne med litt knoting for å få pæra på plass igjen. Jeg brukte sikkert 90% av tiden på å få pæren inn i holderen Uansett så er jeg ganske fornøyd med resultatet Led til høyre og standard halogen H8 til venstre. Ingen feilmeldinger heller.
nilsen93 Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Lyser disse bra i dagslys? har selv 10w fra ekstralys.no, der kan man knapt se ringene i dagslys...
dynamic Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 De ble montert i kveld, så har ikke fått testet enda. Men sammenlignet med originale H8 så lyser de sterkere (i alle fall i mørket). Skal sjekke hvordan de vises i morgen når dagslyset har kommet tilbake til Trondheim. Oppdatering følger...
dynamic Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Lyser disse bra i dagslys? har selv 10w fra ekstralys.no, der kan man knapt se ringene i dagslys... Har testa i dag i det som kan beskrives som "dagslys", de vises minst like bra som standard H8 er min mening. Vet ikke om det vises så bra, men her er i alle fall noen bilder i "dagslys":
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå