kristofferolsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Noen bilder fra banekjøringa
kristofferolsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Nån bilda fra før banekjøringa . Lagt på litt stikkers osv
KarlDahl Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Blir sånn når det blir brukt vettu! Kul e30 forresten
kristofferolsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Blir sånn når det blir brukt vettu! Kul e30 forresten Sant det bare litt surt men greit og fikse igjenn !
///MoePower Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Har ikke du skjønt at det er asfalten man skal kjøre på? Vanlig misforståelse på ACR til tider, virker det som..
KarlDahl Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Blir sånn når det blir brukt vettu! Kul e30 forresten Sant det bare litt surt men greit og fikse igjenn ! Sant nok med ny lakka bil..
kristofferolsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Blir sånn når det blir brukt vettu! Kul e30 forresten Sant det bare litt surt men greit og fikse igjenn ! Sant nok med ny lakka bil.. Hehe ja lakken e jo enda temmelig fersk , rundt 3 mnd ca xD . Men va verd å skade det utrulig nok
kristofferolsen Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Kommer med en update . Var jo på banekjøring i mo i rana for noen uker siden og det var helt rått! Bilen funket veldig bra forutenom kjøling. Når man kjøre pent blir den ikke varm. men med flat pedal besten hele tia så fikk æ ca 3-4 runda før æ måtte parkere og kjøle ned. Tok ut termostaten og da blei tempratur mye bedre , klarte nå og kjøre 7 runda med litt pen kjøring for kjøling klare man mere . Har en plan med kjølinga men kommer tebake tel det seinere Syns bilen gikk relativt godt og et sinnsykt moment men manglet litt på toppdraget ville nesten ikke over 5000rpm . Sammenlignet med en kompis sin 325 med kvasskam å litt smått gikk de ca like godt i aks å fart. Når søndagen kom med siste dag med kjøring på ACR røyk bensinpumpa etter noen runder . Litt surt men bra det skjedde på søndagen Kom hjem og fikk bestilt GS performance pumpe ( tilsvarende boch 044) . Bestilte også justerbar bensintrykksregulator med manometer. Og en m-teck 2 bakfanger i glassfiber . Når delene kom monterte jeg btr og bensinpumpe . Virket som jeg hadde koblet noe feil frafør på bensinslangene muligens inn på retur og retur på noe annet ? Er 3 rør som går fremover . Vet iverfall at det er koblet rett nå og virket som den gikk endel bedre . Ett sinnsykt bensintrykk ble det med nypumpa ! Sleit med og få tett div koblinger men gikk seg til ! Den orginale regulatoren holdt trykk på rundt 2,2 bar . Prøvekjørte og gikk fint . Justerte til 3 bars trykk og virket nesten som den gikk bedre . Var veldig turtallsvillig nå og gikk til 6750 omdr uten problemer Kommer nån bilda !
kristofferolsen Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Vudere turbomontering , hvordan oppsett burde kjøres? Skal ha datasprut men skal prøve og klare med uten det i år . E det nok med større dyser ? Siden jeg har justerbar btr og 044 pumpe. Tenker og ladde rundt 1 bar ca . Dreie ned stempel pga comp eller tykkere pakning . Drømmen er vell og oringe blokka dq kan man vell ladde masse Hvordan/ stor turbo burde man ha? Generelle tips taes med stor takk
kristofferolsen Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Har nylig hatt bilen på eukontroll å fikk mangelapp på ratt og avgass . Ratt byttet til det orginale og kjøpt inn katalysator som skal på ( skal nok bort etterpå... Kommer nån bilda
kristofferolsen Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Catalysator ferdig montert og etterkontroll tadd og skilt bestillt glede mæ som en unge til og få bilen på veien ! Bygd om rør litt her så den er bolton når cat fjernes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå