shortx Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Har en sporadisk klunkelyd i bilen den kommer når jeg har hatt på hånd brekk,bytter fra revers til første, motor brems å går fra brems til gass det er kun en skjelden gang og har gått over bilen igenn og igjenn men finner ikke ut av lyden høres ut som den kommer langt bakfra... Har gått over og kom over denne lyden(veldig lik den jeg letet etter) i drivakslen skal man kunne flytte drivakselen slik jeg gjør på vidioen(Bilen står på bakken) skal man kunne flytte drivakselen slik jeg gjør på videoen? Bilen er en E36 med M3 3,2 understell Har ikke gått over enda: mellomaksel oppheng Hardy handbrekk Har utelukket subframe dissaster(har forsterkninger) foringer dempere/topstag/fjører løse skruer/muttre
shortx Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Ingen som har vært borti sett på dette, som kan si om det skal være slik? Bump btw
Bellen Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Ja, stikkakslingene skal vere slik. Sjekk svingarmforingene dine.
2takt Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Slakk i diffen kanskje? Inngående aksel på diffen, har slitt diff på ene bilen min der får jeg en klunkelyd.
shortx Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Fant feil, var den store foringen den som sitter i front av diffen den har blitt litt romslig
MortenK Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Hardy skiven? Eller de store rundt diffen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå