Gå til innhold

Ut med vinduer for å sote? E39 sedan

Vulturous
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå er bilen tilbake fra oppretting og lakkering til fredag så da tenkte jeg å få gjort resten som skal til for å få den bøs. Og det er selvfølgelig soting, og selvfølgelig helt fram. Tenker 20-25%, høres ikke det greit ut? Tror det er 24% bilxtra har men er litt usikker.

Uansett, må vel ut med vinduene for å få det bra, så spørsmålet er enkelt, hvordan får jeg de ut? en DIY eller noe hadde vært fint. Og en DIY til den beste måten å sote på?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er samme dørklipsene som E46, så er det vertfall veldig lett å få av dørtrekkene. Trenger en stor flat skrutretter(eller lignende hvis en har det), som man fører rundt trekket sammtidig som man bender ut. Gjorde det på 3'ern min uten at noen fester gikk i stykker, men skader ikke å ha noen fester liggende da de koster 10kr stk. Det er også skruer rundt om på trekket. Letteste er å se etter små deler/lokk som kan taes av, bak dem finner man fort skruer :) Selve uttagningen av vinduet vet jeg ikke noe om, men man skal da i teorien ha tilgang på vindusheisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...