Vulturous Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Heisann. Nå er bilen tilbake fra oppretting og lakkering til fredag så da tenkte jeg å få gjort resten som skal til for å få den bøs. Og det er selvfølgelig soting, og selvfølgelig helt fram. Tenker 20-25%, høres ikke det greit ut? Tror det er 24% bilxtra har men er litt usikker. Uansett, må vel ut med vinduene for å få det bra, så spørsmålet er enkelt, hvordan får jeg de ut? en DIY eller noe hadde vært fint. Og en DIY til den beste måten å sote på? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 hvis det er samme dørklipsene som E46, så er det vertfall veldig lett å få av dørtrekkene. Trenger en stor flat skrutretter(eller lignende hvis en har det), som man fører rundt trekket sammtidig som man bender ut. Gjorde det på 3'ern min uten at noen fester gikk i stykker, men skader ikke å ha noen fester liggende da de koster 10kr stk. Det er også skruer rundt om på trekket. Letteste er å se etter små deler/lokk som kan taes av, bak dem finner man fort skruer Selve uttagningen av vinduet vet jeg ikke noe om, men man skal da i teorien ha tilgang på vindusheisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå