Gå til innhold

to e34 selges byttes i stv ,., haster litt ,nye bilder .,


sigge77
 Share

Anbefalte innlegg

fikk en bmw 520 med 525 motor i innbytte på en bil jeg solgte .,. er automat lite rust som jeg kan se, el ruter, km på bil er vell 300,000 å motor rett over 200.000km .,., jeg er ikke så stor fan av automat så er meget int i å bytte denne i en e30 eller e36 .,. bilen er eu til 2014 å ser grei ut .,., diamant svart men den enne døren er svart .., kommer bedre bilder i morgen .,., girer pent å går greit .,.,detter en en 12v motor ,., fikk beskjed at denne var chipet men det har jeg ikke noe stor tro på egentlig.,., den blå er å til salgs .,., trenger eu er en 520i med mannuel 24v ,med sprekt front rute å rust i begge kaneler å sveise sperre ,,, moro leke bil.,., begge kan byttes i vw,audi,eller bmw3 seri,.,,., .,.,.,.,.

gt8av1laip3z1e93fci5.jpg

la9wcobiee9qfixwqoc3.jpg

tzxi5jtnvyli79oliep1.jpg

9doy1y2wam5u1pfdsuvv.jpg

9pbisavaiyclbcsamdbh.jpg

qbupkrpfhgr70gfzvhm1.jpg

6imeggrrn9sseeq1ujy3.jpg

cu78nv2mtibmsw2kf3or.jpg

brvsp2rxsd4yewvnwocq.jpg

oecm0unrndec9k7k1s5i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger to stk bmwer e34 en svart 520 med 525 motor å eutomat, km bil 304 km motor 200 ca.,., eu ok til 2014 pris 16000 så selger jeg en blå bmw 520 24v med manuell, denne trenger eu , men er best egnet som dele bil , denne er det rust i kanaler å front rute som jeg vet , så er det sveiset sperre på den .,., men er kjørbar med skilt på ennå denne går for 6000 .,, kan å selges samlet eller byttes i vag audi eller bmw3 seri ,., kan å byttes hver for seg .,., kom med bud bytte forslag ,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...