robertbeamer Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Hei! Jeg har byttet fra min orginale front fanger til en svart en. Den som sto på har ikke noe særlig med skader, eneste problemet er at den har skrape merker på undersiden. Byttet fangeren til en ny svart fordi jeg syns det blir finere med svart fanger på svart bil. Gi bud! Selger også E36 orginale coupe baklykter! Disse er helt fine og greie. Gi bud! Har også byttet felger på vinterdekkene mine. Byttet fra stålfelger til ALU. De er fine invendige, men litt rust på utsiden. Gi bud! Siste jeg selger som har vært inni bilen min er en dobbel 12'' Subkasse fra merket BM. Det følger meg en forsterker fra merket Car Style of Norway. Den er 4-kanals. Subkassen er veldig stor. Kassen har hatt en verdi på over 1000. Hvert 12'' element kostet 800kr stk før. Forsterkeren kostet over 2k. Bassen er bare spilt på ''Low'' for om den var høy, ristet det i setene mine. SUbben ligger nå inne på rommet mitt, fordi jeg koblet den ut når jeg måtte komme til reservedekket i bagasjerommet. Ellers selger jeg alt fordi det står i garasjen min, og jeg må få det vekk! Gi bud.
robertbeamer Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Alt kan hentes utenfor Bergen i Os.
robertbeamer Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Subb og forsterker solgt KOM med skambud på alt annet, eg skal ha det vekk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå