stian-ak Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Ønsker å kjøpe original m3 med mer enn ti års registrering i norge Gjerne med ødelagt motor gir og div eller godkjent ombygd m3 med uoriginal motor, you name it. Betaler bra for det rette, kom med tilbud. Mvh
stian-ak Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Ingen som har en m3 de vil kvitte seg med? Kan være prosjekt også
stian-ak Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Kremt.... Noen som har noe stående?
stian-ak Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Hørte ikke noe fra deg... Jeg prøvde å ringe og sende melding i går, så regna med du hadde fått kalde føtter?
Kristian Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Har ikke hørt et pip? Vært på sjøen på jobb, så har vært dårlig med dekning.
stian-ak Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Okok. Jeg venter på svar fra han vi snakka om angående motor og gir. Gir deg beskjed så snart jeg har fått svar fra han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå