Daniel l Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 motor er fra 1989 M20. Da jeg kjørte på vei til jobb i 4 giret, og jeg nærmet meg 2000 rpm omdreininger merket jeg at bilen sluttet tvert å øke på turtall, så jeg girte opp. SLik var den hele veien til jobb. Har aldri hatt dette problemet før. Prøvde selv på tomgang uten belastning på motor, og det er akkurat som at det ligger en turtallsperre på 2000 rpm.. Noen forslag? Mvh Daniel
Daniel l Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Ingen som kan tenke seg hva som gjør dette? Har prøvd å gjøre sensor på veivhjul ren men det hjalp ikke.
Daniel l Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 hei. Det var ikke vann eller kondens i tanken. Jeg tenkte på det som en mulighet. For de som gjerne har lignende problem så var løsningen å blåse ren kontakter til sensor o.l i motorrommet. Lå litt frostvæske innimellom fra forje lufting. men dette trenger ikke å være årsaken. Jeg sjekket også fordeler, luftfilter, tennplugger og hjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå