snorrebmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Opp. Ingen som vil ha en slik.?
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Kan byttes i e36 M3 deler. Eks. Frem, bakstilling, mellom aksel, kompl. Intriør til sedan..
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 norli racing skrev: passer den evt. på en s38b36? Yes.. Den passer..
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Kjekt. ",) jeg gav selv 7500,- har satt prisen til 6000+ syntes det er en real pris.. Bor i Skien.. Snorre..
norli racing Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 oki skal prøve og sjekke opp om frakt,bor på smøla så blir litt langt og kjøre for og hente den
snorrebmw Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Skal sende en motor til Ålesund til uka. Kom på 1600,- kjørt til døra..
Morty999 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 norli racing skrev: oki skal prøve og sjekke opp om frakt,bor på smøla så blir litt langt og kjøre for og hente den skal fra oslo til kr.sund i morra el mandag, men er ett lite stykke fra oslo til skien så vet ikke hvordan det er å få den hit om du skal ha den.. tenkte jeg kunne være behjelpelig med frakt
snorrebmw Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Morty999 skrev: norli racing skrev: oki skal prøve og sjekke opp om frakt,bor på smøla så blir litt langt og kjøre for og hente den skal fra oslo til kr.sund i morra el mandag, men er ett lite stykke fra oslo til skien så vet ikke hvordan det er å få den hit om du skal ha den.. tenkte jeg kunne være behjelpelig med frakt Takk for tanken med Jul, barn og tusen baller i luften.. Fikk jeg ikke det til.. Usikker på om vedkommende skal ha kassen.. Syntes det er litt rart at ingen slår til. Vokser ikke på trær lenger.. I allefall med så lav KM.. Legger denne ut på finn neste uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå