Torstein47 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Har en E36 320 som jeg ønsker å selge som delebil. Står mellom Gjøvik og Lillehammer, send pm for mer info. Noen deler som er verdt å nevne: - Komplett E36 sedan svart skinninteriør ingen hull, med dørpaneler, hanskerom, smurt 2 ganger i året, visst nok fra M3 som har gått ca. 100k km., bilde SOLGT - Svart taktrekk med hull til takluke SOLGT - M3 innstegslister til sedan SOLGT - M3 speil - Komplett E36 sedan stoffinteriør - AE lykter, bilde SOLGT - 82mm BMW emblem, svart, helt nytt, bilde Har også en 316 delebil.
320e36 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Pris for lyktene? Hvilken kelvin har ringene(varme eller hvit) ?
Torstein47 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 ønsker for kun lyktene ? 1000,-? Ønsker å kjøpe 320-en, har sent deg PM! PM besvart selger du kun intr? Jepp, kan gjøre det er det nedfellbart eller fast baksete? De er nedfellbare. bilde av svart taktrekk?? pris? Bilder kommer Pris for lyktene? Hvilken kelvin har ringene(varme eller hvit) ? 1000,-? De er varme som halogen pærer, eksakt kelvin vet jeg ikke.
Toastjern Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Bilder selger, er intr i både interiør og taktrekket..
tinae Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 kan du svare meg på PM ? visste ikke at du hadde svart før nå sidn jeg ikke har sett det .... Men er det sedan elr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå