Pesslaad Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Hva er forskjellen på coupe og sedan? Vet at fronten er lengre på coupe og at det er to dørs mens sedan er fire dørs. Men er det noe mere som er forskjell på disse og hva?
Krika Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Frontsetene i coupen har vippefunksjon, men det sier seg kanskje selv. Og jeg mener å ha lest at sedanen faktisk er litt stivere en coupen. Mulig jeg tar feil..
Pesslaad Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Den vippefunksjonen sier seg selv egentlig ja. Anna belte system i baksete er det vell også på disse?
RemiA Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Forskjellige lykter bak Forskjellige blinklys foran Forskjellig panser Kun småtteri jeg kommer på i farta. Delene fra en cab passer på coupe, mens på sedan passer de aller fleste delene fra touring og compact. Altså det er få deler som passer over fra sedan til coupe og motsatt, karosserimessig. + at coupe er penere
Pesslaad Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Hva er det som er forskjell på lyktene egentlig? Panseret sier seg selv når fronten er lenger på coupe Men drivverk, forstilling å sånt, er dette forskjellig på coupe og sedan?
JulianS Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 alt av drivlinje og understell er likt.. lettere å svare hvis det er noe konkret du lurer på om er likt..
RemiA Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Baklyktene på en coupe er lengre, mer "rektangulære", mens sedan har mer "kvadratiske" lykter. Foreta et google-søk så ser du det
Pesslaad Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Ja, så det nu. Men er baken på coupe bredere? Så nesten som ut som det på de bildene jeg fant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå