Gå til innhold

'97 E36 Cab 320. Hvem reparerer softtop? Hjelp med felgvalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har gått til innkjøp av en 320 cab. Bilen er helt orginal og planen er å få denne ferdig i løpet av Mai.

Karroseriet er i veldig bra stand og det er så å si null rust på bilen! Eneste av rust er på bakluka og den må byttes. Ellers er bilen i toppstand!

Interiøret er litt slitt, så dette skal byttes når jeg kommer over et ok interiør.

Planene for bilen er:

-M-tech rundt hele

-Justerbart senk

-8x17 og 9x17 felger med lavt innpress

-Hellakkering

-Xenon i lykter

-Bytte til sota lykter rundt om + sote innerglass på frontlyktene'

-Hardtop

-Nytt ratt

-Ny girkule

Dette er det jeg kommer på foreløpig.

Noen som har noen tips om hvilke felger jeg burde gå for? Og hvilket senkesett?

Også har jeg tenkt tanken på å lakkere alle lister rundt om i bilens farge, hva syns dere om det? Lakkere eller la de forbli som de er?

Et spm til. Noen som vet om noen som kan reparere Softtop i Oslo/Akershus område?

Taket i seg selv funker utmerket, men er veldig slitt! Må farges opp og må få tetta igjen 4-5 hull.

Her er noen bilder

egeyuxqz8vmexmrxz8ty.jpg

uebmv9ehy491zwgghi6y.jpg

37t7d9u2qthl7s8yfb7c.jpg

s021dgx468kj2hssce37.jpg

Skrevet
SKulle nesten bedt deg beholde den original... bare få på originale bmw alu felger...

Ser hva du mener. Men jeg synes bilen ser veldig kjedelig ut som den står nå, og derfor blir det med m-tech rundt hele

Skrevet
Hva om du bare senkern og setter på originale E36 m3 felger?

Senke skal jeg gjøre :) men syns ikke m3 felgene er så kule bortsett fra m-contour felgene. Lyst på en stil ingen har, men får se

Skrevet
Er det halv automatisk eller hel automatisk tak? For er det halv automatisk så har jeg et nytt tak til deg..

Denne er helt manuell :) hvordan er det å bytte taket selv? Multi bil på rud skulle ha 20000+ for tak og arbeid

Skrevet

tror ikke det er så stress når man bytter hele taket med ramme osv.. men skal man bare bytte selve stoffet skal hvist det være ganke vankelig.. jeg skal demontere taket fra M3'en i helga så kan jeg informere om det er sykt vanskelig og montere eller om det er helt kurant :)

Skrevet
tror ikke det er så stress når man bytter hele taket med ramme osv.. men skal man bare bytte selve stoffet skal hvist det være ganke vankelig.. jeg skal demontere taket fra M3'en i helga så kan jeg informere om det er sykt vanskelig og montere eller om det er helt kurant :)

Greit! Si fra, og hvis det er ikke er så vanskelig så kjøper jeg kanskje taket ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...