Dooh Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hei! Har en 320 2008, og prøver å få frem noe data på skjermen. Men i følge håndboka skal det bare være å trykke på knappene på blinklysarmen for å få dette frem. Men det eneste jeg får frem er: Klokke, dato, lys, Check Control, og olje. Men ingenting annet. Så gjør jeg noe feil eller hva er galt?
OLEZZ Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 prøv å bare sett på tenninga uten motoren i gang.
Dooh Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 prøv å bare sett på tenninga uten motoren i gang. Det sto det i brukerhåndboka også, men fungerer forsatt ikke. Får bare de samme valgene som når tenningen er på.
Remi Berg Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Det er ikke noen varsel fremme i instrumentet? Alle dører er lukket?
Dooh Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Det er ikke noen varsel fremme i instrumentet?Alle dører er lukket? Alle dører er igjen. Nå vet jeg ikke helt hva du mener med varsler. Men instrumentene lyser som de skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå