Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ønsker å få kjøpt skinnseter både bak og fremme, gjerne i svart. Bilen min er sedan. Setene mine går også ann å dra frem fordi de er delt opp i 4 deler, så det er slike seter jeg ønsker! Noen som har slike seter liggende eller holder på å selge? Ser også at prisene for seter er veldig høy. Jeg er ikke ute etter å gi altfor mye for setene. Men post gjerne bilde og si hvilken pris du ønsker, kanskje vi finner ut noe :)

Skrevet
Hei har noen slitte svarte sportskinn seter framme,

De går får 2000:-)

Kan du legge ut bilde? Er ikke villig til å betale 2k for setene om de er så altfor slitte. Skal se fint ut :)

Skrevet
Har framme å bak til sedan sport!! Svart skinn

Kom med bilde! Ute etter svart skinn til sedan :) Er det seter som går ann å trekke ned? eller henger alt sammen? Isåfall må jeg også bytte hattehyllen min..

• 4 months later...
Skrevet

holder ikke med bare å bytte hatthyllen desverre.. de med nedfellbar rygg er hengslet i bunn og har låsebrakett i toppen. de med fast rygg er ikke det.

• 2 weeks later...
Skrevet
holder ikke med bare å bytte hatthyllen desverre.. de med nedfellbar rygg er hengslet i bunn og har låsebrakett i toppen. de med fast rygg er ikke det.

hm... takker for hjelpen med det! da er jeg klar over det :) tyty

Skrevet
Hei har 2 stoler svart skinn ligger med godvik :)

Hva pris tenker du? Er det noe du ønsker innbytte? har masse ubrukt og brukt til e36 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...