robertbeamer Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hei! Jeg ønsker å få kjøpt skinnseter både bak og fremme, gjerne i svart. Bilen min er sedan. Setene mine går også ann å dra frem fordi de er delt opp i 4 deler, så det er slike seter jeg ønsker! Noen som har slike seter liggende eller holder på å selge? Ser også at prisene for seter er veldig høy. Jeg er ikke ute etter å gi altfor mye for setene. Men post gjerne bilde og si hvilken pris du ønsker, kanskje vi finner ut noe
bmwcandy89 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hei har noen slitte svarte sportskinn seter framme, De går får 2000:-)
robertbeamer Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Hei har noen slitte svarte sportskinn seter framme, De går får 2000:-) Kan du legge ut bilde? Er ikke villig til å betale 2k for setene om de er så altfor slitte. Skal se fint ut
bmmww1 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Har framme å bak til sedan sport!! Svart skinn
robertbeamer Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Har framme å bak til sedan sport!! Svart skinn Kom med bilde! Ute etter svart skinn til sedan Er det seter som går ann å trekke ned? eller henger alt sammen? Isåfall må jeg også bytte hattehyllen min..
m tech Andreas Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Hei har 2 stoler svart skinn ligger med godvik
tommy_ve Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 holder ikke med bare å bytte hatthyllen desverre.. de med nedfellbar rygg er hengslet i bunn og har låsebrakett i toppen. de med fast rygg er ikke det.
robertbeamer Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 holder ikke med bare å bytte hatthyllen desverre.. de med nedfellbar rygg er hengslet i bunn og har låsebrakett i toppen. de med fast rygg er ikke det. hm... takker for hjelpen med det! da er jeg klar over det tyty
robertbeamer Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Hei har 2 stoler svart skinn ligger med godvik Hva pris tenker du? Er det noe du ønsker innbytte? har masse ubrukt og brukt til e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå