ugha Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hei, når minusgradene kom så tok eg den besluttingen og bytte glødeplugger og blinde swirlflaps'ene, dette medførte dessverre litt bieffekter . Bilen fusker mellom 1700- 2500 rpm (når den er kald) dette gir seg når den får arbeids temp MEN med stor belastning og høyt turtall kommer det en knitre lyd ( 4000 rpm ++ ) noen tips her bmw 525d 2004 e61
mbruer Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Du fikk blendet skikkelig? Alt er tett og fint? Jeg har faktisk småfjusk på samme turtallsområde du beskriver. Har liksom aldri blitt kvitt det, men så er termostaten min gåen også, så får aldri driftstemp.. Har blendet flapsene.
ugha Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 var det eg var redd for, ser ut som det blir litt skruing i helgen og gå over alt ein gang til :/ noen som vet hvor eg kan få tak i (dei røde pakkningene) som er på innsuget? bytte dei i samme slengen?
ugha Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 uppdate : har tatt alt fra hverandre og settet det sammen igjen. forsatt like gale :/ filmet ein video når eg var ute på motrorveien, hørest heilt jevelig ut... hmm
retbergen Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 skal i gang med samme jobb, har du funnet ut av det?
ugha Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 synderen ble funnet! hadde dårlig kontakt til "chip'en" jalla KCR chip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå