Lifeofstian Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Har søkt litt på hvilken olje jeg burde bruke, men finner ikke noe forunftig svar. Hvilken olje burde jeg bruke på diffen? Hvor mye skal det fylles på? Hvor får jeg kjøpt pumpe til å få fylt på? Kommer en slags dure lyd når jeg svinger med fult rattutslag, regner med det har noe med diffen å gjøre. Har lest meg litt fram på nettet å det ser ut som flere har fått fram denne lyden med lite/dårlig olje på diffen. Kan dette stemme? Takker for svar
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Bruk diff olje som er til "limited slip" Castrol har en som BMW anbefaler. Går ca 2 liter, noe under. Har du en sånn hånd dispenser pumpe eller noe, funker det. Den lyden, er den når du kjører sakte og svinger helt om ? Den er det på det fleste, og skal være sånn. Er spærra som jobber.
Lifeofstian Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Okay.. Har de den olja på GS? Ja den lyden er der når jeg kjører sakte og svinger. Lyden har bare blitt værre. Bytter olje så ser jeg hva som skjer Hvor ofte burde enn bytte olje på diff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå