bimmaren92 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 må vell lage en prosjekt tråd på denne også. bil: bmw e36 coupe. specs: - sveisa inn m3 forsterkninger - powerflex i alt av understell - hsd HR monotube coilovers - blir hyd håndbrekk - pedersen bur - k-sport 12 stempla caliptere og 380mm skiver - usikker på bakbremser, tips? - gearkasse fra e36 m3 med sachs 4punkt clutch og m20 svinghjul - usikker på diff, tips? motorspecs: -m50b25 som er borra opp til 84,5mm - je smidde stempel - eagle h-profil råder - nuke fuelrail - alle pakkninger og simmeringer nye ( coopering topp pakkning ) - nyplanet topp med overdim ventiler og stivere ventilfjører som tåler 8500rpm ( husker ikke merke ) - støtgørdel fra ppf - kms datasprut - arp bolts all over - 1000 cc dyser ... mere kommer, kun det jeg har kjøpt som er på lista. er bare 18 år, så er ikke noe ekspert på området.. tips, triks, ris og ros mottas med takk
JE Motorsport Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Fin spec liste på motoren din.Dette blir nok moro;-)
Papperboy Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 kan bli morsomt som fy dette.. noen tidsramme rundt prosjektet?
bimmaren92 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 kan bli morsomt som fy dette.. noen tidsramme rundt prosjektet? satser på at dette kan bli gøy ja planen er å ha den ferdig mappet til acr i juni
Papperboy Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 kult.. hadde faktisk tenkt meg en tur til ACR i år jeg også må jo prøve alle baner i norge når man først har fått seg banebil hehe
bimmaren92 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 kult.. hadde faktisk tenkt meg en tur til ACR i år jeg også må jo prøve alle baner i norge når man først har fått seg banebil hehe ja, selv om det er langt, så er det kult å prøve det norge har og "by" på av baner. etterhvert blir der vel sverige osv også
bimmaren92 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 skjer ikke så mye her. venter på register deler til motoren, og gass til sveisen så jeg får gjort ferdig buret..
bimmaren92 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 har ikke gjort så mye i det siste.. har lagt prosjektet litt på hylla kan man si. men fikk ikke sove, så gikk ut i garasjen å skrudde litt i går natt. planen var å gjøre mye, men fikk ikke gjort allverden da det viste seg at endel deiler var feil. hadde bla fått 2 sett med arp bolter til toppen, og ikke 1 til topp og 1 til bunn som det skulle. ble derfor mest bare gjennomgang av deler og litt rydding for å se hva man har og hva man mangler, har mistet litt oversikten på en måte demonterte forsåvidt e30 delebilen, så legger med noen bilder, og video av en sliten m20.. den lever ikke nå lengre.. delebilen som ble demontert. prøvemontering, grenrør til salgs. prøvemontering, grenrør til salgs. coopering pakkning støtgørdel
E30Frelst Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Kan du svare på PM og sende det jeg har overført penger for ? Dritt lei av å vente !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå