imadme Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Kjørte tom for bensin (i motbakke og regnvær) siden det har bensinmåleren ikke virket, og problemet med å få starte begynnte! Hadde til å begynne med "litt" problemer med å få startet, prøvde 3-5 ganger på å starte før den kom. Hadde hat dette en drøy måned. Skulle så en kort tur i butikken, som vanlig noen 3-5 startforsøk, alt ok, kjørte til butikken, og så plutselig stoppet motoren. Startern dro rundt, men var DØD. Hva kan det være, har luktet en del bensin i det siste, jeg hadde bensin på tanken. Man hører at den IKKE tenner overhodet, finner ingen gåene sikringer. Bilen er ombygd til m3 3,0. Har kjørt på bioetanol, ca 1/2 tank resten super, for å klare co2 kravet ved eu kontroll, 2 ganger. HVA?? MÅ/BØR/KAN/ jeg gjøre noen som kjenner problemet?
thomasandre92 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Mtp du har kjørt tanken tom så har den kanskje dratt opp mye skitt fra tanken, så kanskje filteret er tett? Sjekk også at bensinpumpa går )
Morty999 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 tipper deff pumpe jeg. få tak i ny og bytt filter samtidig. og fyll på ny rein 98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå