henningvel Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Da har jeg kjøpt meg enda en E30, da den forrige ble totalvraket. Planen er å bygge denne lik den forrige, med M3 skjermer i stål, og eventuelt C-stolpekasetten om jeg kommer over en. Nå er det bare en M20B25 som står i, planen er å bruke 2,7 literen fra den forrige ei lita stund, så blir det forhåpentligvis S50 til slutt Understellet vil også bestå av mye E36 M3 deler. Hvertfall forstilling, bremser. Slik ser bilen ut idag: Litt bilder av deler som er handlet inn: Interiøret som skal i bilen:
volvobrage Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Skal følge med her! Liker at du bruker stålskjermar og ikkje glassfiber!
Kim-A_84 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Skal følge med her! Liker at du bruker stålskjermar og ikkje glassfiber! må si meg helt enig glassfiber er fysj. Det bare sprekker og alt mulig, så her må vi følge med
henningvel Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Yes! Ikke noe fan av glassfiber, hehe..
M3 Yngve Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Gromt Får håpe du finner en C- stolpe da. Mulig "til til" har en, om ikke den er solgt.
henningvel Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Gromt Får håpe du finner en C- stolpe da. Mulig "til til" har en, om ikke den er solgt. Ja håper det! Takk for tipset
henningvel Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Noen deler som overlevde kræsjen, som kan og vil bli brukt på denne bilen: Frontfanger Frontfanger Cecotto front Sideskjørter + bakfanger og andresmåting som fortsatt sitter på den andre bilen :)
hermanoo90 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Eksemplaret du kjøpte nå så kjempe fint ut! Litt synd at den skal under kniven, men regner med at den blir minst like fin, hvis ikke finere =) Kule planer, følger med! =D
henningvel Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Eksemplaret du kjøpte nå så kjempe fint ut! Litt synd at den skal under kniven, men regner med at den blir minst like fin, hvis ikke finere =) Kule planer, følger med! =D Takk for det! Håper på et bra resultat! Trur jeg kommer til å beholde blåfargen, selvom det er en Opel farge
Gjest Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Artig prosjekt, skal til med samme operasjon til våren/sommeren jeg også. Bra du går for stålskjermer ja, noe jeg selv kommer til å gjøre også
henningvel Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 "Ny" tannstang, fra E36. Ferdig tilpasset til E30 : D
henningvel Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Da er motor ute av begge bilene! Litt off topic, men.. Noen bilder av den gamle E30'en:
kristofferolsen Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Tøft prosjekt ,Blir bra dette her Så no ut som et meget bra utgangspunkt du har ordnet deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå