M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Hvorfor ikke rette den sorte da ? Eller er den mere vrak bakover ?
henningvel Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Hvorfor ikke rette den sorte da ? Eller er den mere vrak bakover ? Det blir muligens gjort, men ikke i første omgang.. Den har fått seg en bra smell, begge dørene er veldig trange å få igjen og det ser ut som A-Stolpen har fått seg en smell.. Men jeg beholder vraket, så får vi se hva som blir gjort etterhvert
-Even- Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Kjipt me den sorte :-/ Gratiss me ny bil og nytt prosjekt
henningvel Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Kjipt me den sorte :-/Gratiss me ny bil og nytt prosjekt Takker
henningvel Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Da går bilen! Bare eksos og litt småting som gjenstår. Ser ut som grenrøret har vridd seg en del i kræsjen
henningvel Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Skal ikkje selge den svarte da? Du får sende meg et bud på pm da
Thunegutt Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Kjøp disse foringene Henning først som sist. http://store.vacmotorsports.com/treehou ... p1927.aspx Da får du de beste foringene og bedre plass til grenrør/flenser
henningvel Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Kjøp disse foringene Henning først som sist. http://store.vacmotorsports.com/treehou ... p1927.aspxDa får du de beste foringene og bedre plass til grenrør/flenser Ikke dumt! mulig jeg gjør det
henningvel Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Virker som grenrøret har vridd seg mer enn jeg trudde, fikk ikke vridd det på plass om det smalt i helvete Så da blir det å sette på det nye grenrøret jeg har liggendes. Blir nok lite updates fremover, da jeg reiser imorgen og ikke er tilbake før Februar Satser på sveising av skjermer når jeg kommer hjem igjen
henningvel Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 God tur basse Takk for det duu
henningvel Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Det svarte karosseriet er til salgs.. Pm for info og bilder..
henningvel Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Fått bud på 13k, til dere andre som har bydd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå