Vinterbilen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hei! Jeg er helt ny med bmw, min aller første. dette skulle egentlig være vinterbilen, derfor kallenavnet! Jeg er helt fersk på bmw. Jeg titta litt på nett, og fant denne 520'n Import fra tyskland i 97 er en tidlig 98 modell her i norge er 2 eiere på bilen en fra 97 til 2000 og eldre par til 2012. Alt er gjort på verksted har kvitteringer på 73 tusen kr fra 99. Rulla 252 000 når jeg henta den Utstyr Svart 2 farge Facelift Webasto (orginal med fjernkontroll.. Sjeldent? EL Takluke m5 hjul på sommer Hakka 7 på vinter Bilen har fått seg en liten trykk på høyre side, Dette blir ordnet opp i løpet av vinteren! Totalt ga jeg 5.500 kr for bilen.. Ille? Noen dårlig bilder Ikke fått mye vask i det siste! Etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Wow, utrolig billig da.. Flott bil Synd den kun blir vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinterbilen Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har fått litt kjærlighet for bilen, så den blir nok ikke ødelagt i vinter! Så skal prøve og få fikset den opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Det er bra Hadde ikke skadet å få kostet på den litt, m fangere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå