bloobay Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hei. Legger ut en ny post på dette da jeg ikke finner tilfredstillende svar på andre poster. Jeg har store problemer med men spiller. Bl.a at den ikke kan søke etter wifi. Får opp feilmelding som sier at applikasjonen instillinger ikke svarer. Ser heller ikke ut til at bluethooth fungerer i android (fungerer med tlf). I tillegg fungerer ikke fjernkontrollen selv om jeg ikke ser på det som noe problem da den uansett ikke skal brukes. Har kjørt oppdatering fra hjemmesiden til dynavin uten videre hell. Ble bare mer irriterende da lyd går av når jeg setter i revers og det ble vanskelig å mota gps/satelitt signaler (må stå på samme plassen i ca 10 min før jeg får signal). Er det noen som har hatt disse probleme som har funnet en løsning? Setter stor pris på om noen som har gjort dette tidligere kan kontakte meg. Anngående applikasjoner: er det mulig å laste disse ned til minnekort via pc. Isåfall hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 har du koblet til den "usb" wifi en i usb porten for gps? og bluetooth må du bare søke etter på tlf så skriver du in 1234 så skal det fubgere. slet me det samme selv i min e39. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 ¨Jepp, men virker fortsatt ikke. Bluethooth er forsåvidt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 det er kjent problem med wifien prøv en hard restart. (ta ut memory cardet frampå for så å trykke reset knaplen.) så la den restart. slå av tenning (helt av) sett i memorycard så start opp igjen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Reset knappen? Skal prøve med m3evolution sin pakke nå så ser jeg hvordan det går;) hørt om mange som har fått det i orden ved hjelp av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå