Endre87 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Hei skulle hatt noe ting og tang til min 98mod E39 320iA Touring. Det jeg skulle hatt er: - M-Tech Ratt/m. Airbag. - M-Tech Front eller Ettermontering's leppe. - Bakluke (Rustfri i Sort) - Bakdør H.S Bak (Strøken Sort) - 15" originale Vinterfelger Har også noe småtteri til salgs: - Ratt av standardtypen med fjernstyring av stereo å cruisekontroll - Overtrekk til bagasjerom Touring - CD\Radio Business Spiller med kjørecomputer i skjermen under spiller. - Motor M52B20 trenger ett par nye reimhjul, men ellers tror jeg den skal være i god stand. Kom med tilbud og bud! Mvh Endre
bmwboy1992 Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Hei skulle hatt noe ting og tang til min 98mod E39 320iA Touring.Det jeg skulle hatt er: - M-Tech Ratt/m. Airbag. - M-Tech Front eller Ettermontering's leppe. - Bakluke (Rustfri i Sort) - Bakdør H.S Bak (Strøken Sort) - 15" originale Vinterfelger Har også noe småtteri til salgs: - Ratt av standardtypen med fjernstyring av stereo å cruisekontroll - Overtrekk til bagasjerom Touring - CD\Radio Business Spiller med kjørecomputer i skjermen under spiller. - Motor M52B20 trenger ett par nye reimhjul, men ellers tror jeg den skal være i god stand. Kom med tilbud og bud! Mvh Endre Skal felgene være med dekk? vis ikke har jeg noen originale alu felger
Spankus Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Har carbon hamann leppe liggenes, den passer på m-front.
Endre87 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Mente Leppe som er tilpasset orginalfanger for å få den ned og ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå