renegade Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 hei. Er d noen dær ute som kan hjelpe meg??? Trenger svar på om kupevifta er defekt eller om d er noe annet som gjør at den plutselig stoppet.. I displayet til klimaen ser alt normalt ut, og når jeg trykker på knappene så forandrer jeg også styrken på søylenei displayet, men vifta går ikke? Noen på forumet som har erfaringer med dette??
OLEZZ Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Ja, bytt kupevifte. Typisk feil på 1 og 3 serie blandt annet. enkel jobb. Trenger bare å røre et par skruer.
renegade Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Ja, bytt kupevifte.Typisk feil på 1 og 3 serie blandt annet. enkel jobb. Trenger bare å røre et par skruer. Men ser hær inne at folk skriver mye om en viftemotstand som bruker og gå.tru om d kan være denne?.. men finner ingen tråder om d som omhandler E 90 karoseriet,.(er ikke så inne på sånner forum,så mulig jeg er dårlig og leite)
OLEZZ Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Den sitter montert på kupevifta, så du kan jo gjerne bytte den også hvis den ikke er dyr, men jeg ville nok prøvd kupevifta først. Du kan jo ta ned dekselet under hanskerommet så prøve å snurre på vifta. Hender den setter seg.
renegade Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Den sitter montert på kupevifta, så du kan jo gjerne bytte den også hvis den ikke er dyr, men jeg ville nok prøvd kupevifta først.Du kan jo ta ned dekselet under hanskerommet så prøve å snurre på vifta. Hender den setter seg. Ja riktig ja, ja for d var en ulyd,akkurat som om vifta tok bortig noe, så derfor stoppet jeg den, når jeg da skulle starte den så skjedde d ingen ting, kanskje d har kommet noe inn i kanalen der vifta sitter og den har kilt seg? Har aldri vert nå ulyd før i den... jeg får gå ut å prøve og skruve den ut og se... Takk får svaret
renegade Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Nå funker alt, d viste seg å være is som kilte vifta fast,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå