stianandre Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Hei. Beklager for og lage en ny tråd, ettersom det er mange andre. Men finner alikevell ikke noe svar på det. Vindusviskerene mine stopper midt på ruta. når jeg skal bruke di, så går di ned, så helt opp, så tilbake til midten av ruta. Prøvd å bytta relè uten noen forskjell. Leste noen sa att jeg skal ta av visker armen, sette den helt ned så er det ok. Men det kan jo ikke være det når de går sin fulle gang vel? da vil di jo prøve å gå lenger ned enn di har mulighet, og aldri gå til toppen av ruta? Synnes det hørtes løye ut. Håper noen kan svare, ettersom det haster litt når det er en 2er feil på eugodkjenning
a100abt Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Trolig problem med korrosjon i parkeringsautomatikken i pussermotor. Mulig det kan fikses med rens og tålmod, men trolig må du ha ny pussermotor. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
stianandre Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Fant ut det var en annen type mekanisme på disse bilene i forhold til hva jeg er vandt til. Så jeg fikk det til med og følge denne linken. viewtopic.php?f=1&t=214310 men ellers takk for svar
a100abt Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Okei, ja det kan være forskjellige løsninger, bra det ordna seg da! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå