Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker takker =) Er jo ganske bra bil i helheten. Er bare litt kjedelig når plutselige feil skjer, særlig elektro :P Men skal prøve mitt beste. Lurer litt på å bare rive ut alt som ikke skal være originalt i bilen når det gjelder elektro :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg loddet bremsebelegg ledning(ikke koblet til bremsekloss, grunnet lampe, fant stresset) og ryddet oppi spylermotor kontaktene. Sukkerbiter her :-s

7u2ura7u.jpg

y5ymysyt.jpg

sydavuju.jpg

6e7avemu.jpg

6u2e3uhy.jpg

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet
Grattis med E30! Morro biler det her =)

Takker så mye :) Ja, men jeg må få meg manuell girkasse i den viss jeg skal begynne å utnytte hele festligheten :)

Skrevet

Se her ja, flere som har handlet e30 for tiden :) Jeg har dog ikke gjort det enda, men er på god veg. Har sikla på en strøken en-eiers 320i coupe 85 modell lenge nå, og nå har jeg endelig fått ham til å selge meg den (tror jeg). Følger med på denne :)

Skrevet
Se her ja, flere som har handlet e30 for tiden :) Jeg har dog ikke gjort det enda, men er på god veg. Har sikla på en strøken en-eiers 320i coupe 85 modell lenge nå, og nå har jeg endelig fått ham til å selge meg den (tror jeg). Følger med på denne :)

Ja det var litt på tide med en forandring i merke. Kjørte en Sierra mk1 Coupe, men ble frelst etter å ha prøvd en E30. Mulighetene er så mange med E30 av deler osv:-)

Det hørtes ut som en god deal:-) Du burde glede deg! Min er en 316, men potensialet er stort og enkelt å putte i noe annet:-)

Skrevet
Nå har jeg bestilt felger.... Det er en blanding av chrom og gull :cool:

Hørtes veldig spesielt ut, på e30..

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet
Nå har jeg bestilt felger.... Det er en blanding av chrom og gull :cool:

Hørtes veldig spesielt ut, på e30..

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Ikke når det er svart farge på bilen :)

Skrevet
bytt reg. reim først som sist, hvis du ikke vet med sikkerhet når den er byttet.. 40k intervall. Det er ikke rent sjelden disse ryker.

Den er grei! Da skal jeg få sjekket dette ut. Kam sett ble bytter for ca 40 K siden med reim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...