Kjellsen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 De så bedre ut en antatt, de er ikke chrome, men polert kant.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Takker !=)
tordah Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Legge ut bilde av bare felgen, og ikke bilde av de montert på bilen er dårlig gjort Gleder meg til å se de på, de var tøffe!
Kjellsen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Legge ut bilde av bare felgen, og ikke bilde av de montert på bilen er dårlig gjort Gleder meg til å se de på, de var tøffe! mohaha! Jeg må nok desverre skuffe litt. Felgene kommer nok ikke på bilen før det blir tørt på veien gitt :/
Kjellsen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Jeg har nå bestilt litt nytt til bilen så den får litt god behandling snart Bestilt: * Plugger * Rotor * Fordelerlokk * Spenningsregulator * DE lykter Lyktene som sitter på nå har helt ødelagte reflektorer, så håper jeg merker stor forskjell med de nye Alt dette blir nok montert neste fredag da jeg er borte ett annet sted på skole.
KarlDahl Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Jeg har nå bestilt litt nytt til bilen så den får litt god behandling snart Bestilt: * Plugger * Rotor * Fordelerlokk * Spenningsregulator * DE lykter Lyktene som sitter på nå har helt ødelagte reflektorer, så håper jeg merker stor forskjell med de nye Alt dette blir nok montert neste fredag da jeg er borte ett annet sted på skole. Jeg som har ny rotor og nytt fordelerlokk liggende.. Hehe
Kjellsen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Gjort er gjort! hehe.. Blir bare en liten vanlig service på ting, lyst å bytte til IS motor etterhvert som du gjør
KarlDahl Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Gjort er gjort! hehe.. Blir bare en liten vanlig service på ting, lyst å bytte til IS motor etterhvert som du gjør Hehe, ja det går bedre enn 316automat
Kjellsen Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Det tror jeg på Alt går bedre enn denne motoren. Girkassa er et mareritt:-S Sent from my ST27i using Tapatalk 2
Kjellsen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Da har jeg montert nye DE lykter på bilen å så kan jeg endelig se noe i mørket:-P Ellers så er plugger, rotor, spenningsregulator og fordelerlokk byttet:-) å tatt en vask:-) Sent from my ST27i using Tapatalk 2
Kjellsen Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Da skal jeg hente meg 318IS girkasse, mellomaksel, svinghjul og brakett til bakstilling om ett par uker. Så da er hamstring av deler til konvertering til manuell påbegynt
KarlDahl Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Da skal jeg hente meg 318IS girkasse, mellomaksel, svinghjul og brakett til bakstilling om ett par uker. Så da er hamstring av deler til konvertering til manuell påbegynt Ikke motor???
Kjellsen Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Ikke med de første KarlDahl, desverre :/ Viss jeg skal sette i IS motoren vil jeg overhale/oppgradere understellet først. IS bakstilling, større bremser forran med 51mm fjørbein, nye foringer osv. Man kan sikkert tenke, det er bare en IS motor. Men viss det er skjer noe på veien og jeg ikke har bremsene til motorens effekt, sitter jeg med ett problem.
Kjellsen Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Da er det snart sommerhjul sesong for meg:) Til helgen kommer Lenso felgene på med nye Kuhmo dekk:) Mulig det blir handel av noen 318IS framstoler neste uke å, trenger virkelig å bytte de orginale da de er vonde/slitte/ødelagte. Legger til ett lite bilde av min ny vasket bil:)
Kjellsen Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Takker takker:-) Hyggelig å høre! Sommerhjula har kommet på, så bilder kommer om ikke så lenge:-) Sent from my ST27i using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå