Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Legge ut bilde av bare felgen, og ikke bilde av de montert på bilen er dårlig gjort :( Gleder meg til å se de på, de var tøffe! :)

Skrevet
Legge ut bilde av bare felgen, og ikke bilde av de montert på bilen er dårlig gjort :( Gleder meg til å se de på, de var tøffe! :)

mohaha! Jeg må nok desverre skuffe litt. Felgene kommer nok ikke på bilen før det blir tørt på veien gitt :/

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har nå bestilt litt nytt til bilen så den får litt god behandling snart :)

Bestilt:

* Plugger

* Rotor

* Fordelerlokk

* Spenningsregulator

* DE lykter

Lyktene som sitter på nå har helt ødelagte reflektorer, så håper jeg merker stor forskjell med de nye :) Alt dette blir nok montert neste fredag da jeg er borte ett annet sted på skole.

Skrevet
Jeg har nå bestilt litt nytt til bilen så den får litt god behandling snart :)

Bestilt:

* Plugger

* Rotor

* Fordelerlokk

* Spenningsregulator

* DE lykter

Lyktene som sitter på nå har helt ødelagte reflektorer, så håper jeg merker stor forskjell med de nye :) Alt dette blir nok montert neste fredag da jeg er borte ett annet sted på skole.

Jeg som har ny rotor og nytt fordelerlokk liggende.. Hehe

Skrevet

Da har jeg montert nye DE lykter på bilen å:-) så kan jeg endelig se noe i mørket:-P Ellers så er plugger, rotor, spenningsregulator og fordelerlokk byttet:-) å tatt en vask:-)

aje5abuh.jpg

7usabare.jpg

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

3edyqehe.jpg

Skrevet

Da skal jeg hente meg 318IS girkasse, mellomaksel, svinghjul og brakett til bakstilling om ett par uker. Så da er hamstring av deler til konvertering til manuell påbegynt :D

Skrevet
Da skal jeg hente meg 318IS girkasse, mellomaksel, svinghjul og brakett til bakstilling om ett par uker. Så da er hamstring av deler til konvertering til manuell påbegynt :D

Ikke motor??? :oops:

Skrevet

Ikke med de første KarlDahl, desverre :/ Viss jeg skal sette i IS motoren vil jeg overhale/oppgradere understellet først. IS bakstilling, større bremser forran med 51mm fjørbein, nye foringer osv. Man kan sikkert tenke, det er bare en IS motor. Men viss det er skjer noe på veien og jeg ikke har bremsene til motorens effekt, sitter jeg med ett problem.

• 1 month later...
Skrevet

Da er det snart sommerhjul sesong for meg:) Til helgen kommer Lenso felgene på med nye Kuhmo dekk:) Mulig det blir handel av noen 318IS framstoler neste uke å, trenger virkelig å bytte de orginale da de er vonde/slitte/ødelagte.

Legger til ett lite bilde av min ny vasket bil:)

679kij9qllc5e8o28d08.jpg

Skrevet

Takker takker:-) Hyggelig å høre! Sommerhjula har kommet på, så bilder kommer om ikke så lenge:-)

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...