-Erik- Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Trenger smale felger til bruk av ispigg. Har noen 7" men om du har noen smalere du kan kvitte deg med billig er jeg intr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg har 2stk som er 6,5", om det er interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Vært å kjørt i dag jeg, med 7.5X16". Gikk helt fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Vært å kjørt i dag jeg, med 7.5X16". Gikk helt fint det! Hvordan var det å legge de om? Kjører du med slanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg har 2stk som er 6,5", om det er interessant? Blir kanskje litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Ikke slanger, de kødda litt, men har sånn shåkk fyller. Dekk 1 vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Har tilgang på sånn "crazymotherfucker" luft kanon selv så kanskje jeg skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå