bmw e30 318i Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 hei. har byttet motor i min e36 nå, jeg satte inn en m50 b20 på motoren sitter det lednigsnett fra en automat men bilen min er manuell. kan dette gjøre så bilen ikke starter ? får hele den lednigstugga som skal gå til automatkassa bare ligger løst nå... jeg mangler gnist og bensinpumpe..
kimf Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Du kan lure hjernen til å tro at automat girkassen står i "park" , så er en av ledningene til automatkassen som må kobles slik at den er slik den er når automatkassen står i park. Det beste er nok å få tak i programvare fra en hjerne med manuelt gir, denne programvaren bryr seg ikke om å sjekke om bilen står i park eller ikke før den gir motoren klarsignal for å starte.
bmw e30 318i Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 hjernen er fra en 520 manuell. eller må jeg ha hjerne fra e36 ?
propan Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Bytt til manuellt ledningsnett. den vil ikke starte uten ihvertfall å manipulere signalet fra kassa som ikke er der.
bmw e30 318i Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 okei, men kan jeg bruke lednigsnettet fra en 5-serie ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå