slimdiaz Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Hei, i det siste har 3 giret av ogtil hoppet ut av gir under kjøring...skjer ikke ofte men av ogtil..... grådig irriterende, noen som vet hva dette kan være? , jeg tror det er synkroniserings ringene eller shaltegafflene som er slitte eller kan det være noe annet? girkassen er en standard 5 trinns som stod orginalt i denne. bilen er gått 220 tusen km....
Larz Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Fikk samme problem selv på min E39 idag. Fant du ut av det? Eller noen andre som har vært borti dette?
slimdiaz Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Fikk samme problem selv på min E39 idag. Fant du ut av det? Eller noen andre som har vært borti dette? Nope har det ennå... men det kom på min i vinteren som var da jeg lekte meg på snøen kom etter endel bom giringer bom girer ikke nå lengre da jeg har lav sparco girkule på... orginale bmw kulen er litt høy og jeg glapp ofte kulen...... bommet også når det ikke var snø på veien/fotballbaner er bare med 3 giret det skjer jaja har lærte meg å leve med det men liker ikke å låne vekk bilen da jeg er redd for at det skal ta helt kvelden... må forklare folk som låner den hvordan de skal kjøre :P for å ikke ødelegge det mer kjiiiipt å høre at du også har fått samme problem som meg kjører med det enn så lenge, får se hva som skjer må jeg bytte kasse en gang i fremtiden så får vi se er no en gammel bil men elsker den bilen er gått 240 000 nå så har kjørt 20 tusen med det uten problemer !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå