Kjellsen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei. Jeg har en Bmw 316IA 90 modell coupe. Jeg har prøvd å finne en tråd om dette, men fant ingen. En dag skal jeg få litt mer kraft i bilen og manuell. Så tenkte jeg først på 318is motoren(m42) grunnet vekt osv. Men jeg skal ha alt i vognkort. Så da lurer jeg på hva er forskjellen på understellet? Er bremsene like? Hva må til for å godkjenne motoren? Mvh Kjellsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Ingen som vet?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ikke for å være ekkel-men selg bilen og kjøp en 318is MYE lettere,antakelig billigere og mindre bry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ikke for å være ekkel-men selg bilen og kjøp en 318is MYE lettere,antakelig billigere og mindre bry. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 forksjellen er jo faktisk alt. utenom rein ståltkarosseriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Hmm..! ja, får vell heller tenke på det å selge en dag og kjøpe en annen Hadde vært fint med hvertfall en 318is. Da kjører jeg heller med som den er Er jo i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå