Dirty Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei, Legger ut E30'n for salg men tar meg retten til å trekke den fra salg om den økonomiske krisen løser seg. Bilen er en 316 fra 1986 som ble bygd om til M3 på slutten av 90 tallet, er ikke noe jalla ombygging dette her. alt er etter boka og alt er orginale BMW deler. 200tkm i følge VDO som står i bilen. Lite rust til e30 å være et lite hull forran med pedalene, og falsen i hjulbuen bak. skal ta bilde av det. Bilen har : el. takluke, sorte DE, m3 interiør i sort skinn, el. vinduer, diff brems og ny z3m tannstang. S62 Ferdig koblet opp med Alpha-N den sviver men drivakslingen må kortes inn og lambda må settes på Understell består av k-sport 356mm bremser foran og bak og K-Sport coilovers med track/racing oppsett. Felgene som står på er 8,5 og 10x18 med greie dekk. M3 fjørbein og bakstilling Pris har ikke helt gått opp for meg at jeg har laget denne annonsen, så må tenke litt på prisen men er ikke noe billig låveprosjekt som gis vekk edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Helt rått:) Lar det seg godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 skal vel noe til å godkjenne denne da den stiger over antall HK og NM som e30 chassi er godkjent med i følge hartghe papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg er fremdeles interessert i å høre en pris, den er jo godkjent som m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 den er ikke godkjent ombygd til M3, ble nok litt dårlig formulert i annonse teksten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Denne kunne jeg hatt! Hvilken motorstørrelse har den orginalt? Og skilter er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Denne kunne jeg hatt!Hvilken motorstørrelse har den orginalt? Og skilter er på? 316 orginalt skiltene er på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 kan ta e90 STV i innbytte da min far er på jakt etter en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 liten filmsnutt jeg kom på jeg hadde liggende https://vimeo.com/52327252 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Er denne godkjent nå, eller ryker skiltene når man møter på bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Les annonsen, virker som folk ikke leser. ringt 3 stk som har lurt på det samme. Nei den er ikke godkjent med s62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 EU GODKJENT! alt annet står jo der;) Ser fristen er gått ut iallefall, så lurer på om den nylig godkjent, eller om du gjør dette før evt. salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Med tanke på at bilen ikke er ferdig, så blir den ikke Eu godkjent før salg, kan ikke vise en bil som ikke er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Men er vel håpløst å få denne eu godkjent uten å kjenne noen uansett?? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Neida, alt er mulig kan få den EU godkjent men da må den være kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå