Pesslaad Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ene skiltlyset funket ikke på bilen, eller det var ikke pære der fra før av, så satt ei pære i. Like etterpå så ble skiltlysene, angel eyes ringene(parklys) og to av pærene i baklykten(de heter vell parklys å? de står på hele tiden iværtfall) borte på høyre side. Venstre side funker helt fint. Har sjekket alle sikkringer under panseret på venstre side og bake ved batteriet og ingen var gåen som jeg klarte å se. Men sånn eller så funker blinkelys, nærlys, fjernlys, ryggelys osv på begge sidene utenom det som ble nevnt over. Noen som har forslag til hva som må gjøres? Bilen er en e36 320i coupe 1993 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Lyset i speedometre ble også borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Eneste som funker i speedometre er kmstand og trip teller, og lyset til ac og til en annen knapp i midtkonsolen blinker av og til mens bryteren til bakrute varmeren ikke funker i det hele tatt, det gjør nu ikke de to andre heller da. Men noen som har tips hva som forårsaker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Ene skiltlyset funket ikke på bilen, eller det var ikke pære der fra før av, så satt ei pære i. Like etterpå så ble skiltlysene, angel eyes ringene(parklys) og to av pærene i baklykten(de heter vell parklys å? de står på hele tiden iværtfall) borte på høyre side. Venstre side funker helt fint.Har sjekket alle sikkringer under panseret på venstre side og bake ved batteriet og ingen var gåen som jeg klarte å se. Men sånn eller så funker blinkelys, nærlys, fjernlys, ryggelys osv på begge sidene utenom det som ble nevnt over. Noen som har forslag til hva som må gjøres? Bilen er en e36 320i coupe 1993 modell. jeg opplevde akkurat det samme med samma type bil. når jeg hadde tenkte å sette led lys i skilt lysene. da ble alt på ene siden borte. og jeg gikk også over alle sikringene. og fant ingen feil så prøvde jeg med ny sikringer. gikk over en etter enn. alle steder. og plutselig begynte de å lyse igjen. og når jeg tittet nærmere på sikringen. så hadde den godt. man bare så det ikke så godt. så kjøp noen nye sikring og gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Var akkurat det jeg gjorde å. Satt i ledlys. Satt du i en større sikring eller satt du i vanlige pærer? Vet du hvilken sikring det var? Eller sånn omtrent hvor den sikringen står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Var akkurat det jeg gjorde å. Satt i ledlys. Satt du i en større sikring eller satt du i vanlige pærer? Vet du hvilken sikring det var? Eller sånn omtrent hvor den sikringen står? dette er noen år siden nå. så uskker ikke hvem sikring det var, men husker jeg byttet tilbake til vanlig gløde pærer igjen og gikk over alle sikringen. og fant ut at det var en sikring som hadde rykket da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå