Gå til innhold

Bmw 520ia 1993 ombygging til 525

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, er helt fersk hva Bmw gjelder. Hva av deler trenger jeg for å flytte over en 525 motor i den jeg har? Hva skal til for å få den godkjent ombygget? Og hva pleier 525 motorene å ligge på i pris, sånn ca?

På forhånd takk for svar :D

Skrevet

Bytte komplett motor fra en automat,ikke godkjenn det,mye styr for lite-og den er praktisk talt lik å se på om du holder deg i familien til M20 eller M50 avhenging av hva du har fra før. Dvs 12v eller 24v

Skrevet

Greit det er ganske likt å se på motorene. Men hva om man kræsjet og en skadet ett annet menneske. Da hadde man fått skylden for dette. For motoren osv blir delt i molekyler om det blir sak ut av det.

Så kjør på med spørsmål om godkjenning :) Jeg er ny selv. Men jeg ville da tro at man brukte 525 bremsene, med mindre de er like som på din 520. Få tak i mål på bremser og spørr BT hva som må til.

Skrevet

OM man er i en stor ulykke utelukket grunnet fart og idiotkjøring så kan kan man absolutt være i deep shit.

Så om du skal godkjenne så er det søknader om dette først og da sette over alt fra en 525i

Dvs bremser,understell,motor,kasse,bakstilling,diff etc.

Konklusjon er å blåse i godkjenning eller selge og kjøpe en 525i...

Etter min mening er det mindre jobb,mindre penger og mindre bry å kjøpe en 525i enn å godkjenne en 520ia til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...