Suspiria Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Heisann, er helt fersk hva Bmw gjelder. Hva av deler trenger jeg for å flytte over en 525 motor i den jeg har? Hva skal til for å få den godkjent ombygget? Og hva pleier 525 motorene å ligge på i pris, sånn ca? På forhånd takk for svar
propan Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Bytte komplett motor fra en automat,ikke godkjenn det,mye styr for lite-og den er praktisk talt lik å se på om du holder deg i familien til M20 eller M50 avhenging av hva du har fra før. Dvs 12v eller 24v
Suspiria Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 ang ledningsnett så er det plug and play?? og eksos fra 520 passer?
Azeton Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 jeg hadde bare byttet motor med ledningsnett. Resten lar du være 520.
Suspiria Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 okey takk for svar begge to, hva er vanlig å måtte ut med for denne type motor?
Kjellsen Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Greit det er ganske likt å se på motorene. Men hva om man kræsjet og en skadet ett annet menneske. Da hadde man fått skylden for dette. For motoren osv blir delt i molekyler om det blir sak ut av det. Så kjør på med spørsmål om godkjenning Jeg er ny selv. Men jeg ville da tro at man brukte 525 bremsene, med mindre de er like som på din 520. Få tak i mål på bremser og spørr BT hva som må til.
Suspiria Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Har jo lyst til å få det godkjent, helt klart. Men først må jeg vite om det er plug and play Og ev hvor mye jeg må tenke på å bruke på dette.
Kjellsen Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Skjønner tankegangen din Uansett, lykke til med ombyggingen Er nok en seriøs person som har info å dele med deg.
propan Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 OM man er i en stor ulykke utelukket grunnet fart og idiotkjøring så kan kan man absolutt være i deep shit. Så om du skal godkjenne så er det søknader om dette først og da sette over alt fra en 525i Dvs bremser,understell,motor,kasse,bakstilling,diff etc. Konklusjon er å blåse i godkjenning eller selge og kjøpe en 525i... Etter min mening er det mindre jobb,mindre penger og mindre bry å kjøpe en 525i enn å godkjenne en 520ia til dette.
Suspiria Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 kjøre sjeldent idiot etter veien. Kan ta godkjenning etterhvert. Hva ligger en slik motor på i pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå