dagii Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hei! Tenkte jeg sku handle senkesett til min e39 520 sedan. Har sett litt på Spax. Er dette bra? Noen som har dette å er fornøyd eller motsatt? skulle gjerne vist om noen hadde noe peiling og erfaring med dette. Med det tenker jeg på holdbart. ganske stivt osv. Eller andre senkesett som er bra til en fornuftig pris ?: ) Link til settet: http://www.partsandretards.no/senkesett ... -serie-e39 Hvis noen kunne hjulpet meg blir jeg veldig fornøyd ! : ) Takk for svar på forhånd ! Mvh Dag Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Vurderer dette selv, til min e36 Sendt fra iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Jeg kjøpte ett sett på GS bildeler. Var ikke fornøyd, leverte det tilbake før jeg monterte det på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Jeg kjøpte ett sett på GS bildeler. Var ikke fornøyd, leverte det tilbake før jeg monterte det på bilen. Hvorfor var du ikke fornøyd? Sendt fra iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 For det første så burde det følge med "kyllingarmer" i justerbare senksett, det gjorde det ikke her. Likte ikke "finnishen". Med en gang jeg pakket ut settet fikk jeg "trøbbel" med å skru justeringsringene opp og ned på fjærbeinet. Alle justeringmuligheter gikk treig før jeg fikk montert settet på bilen. Da var det stopp for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Jeg hadde spax på min e90. Det var helt tragisk. Begge demperstengene knakk i overgangen fra "stempel" flaten til gjengepartiet i topplageret. skjedde heldigvis i lav hastighet begge gangene, kunne gått skikkelig gale. begge felgene ble ødelakt da.. Kan slenge ut bilde av demperene, har de enda. Jeg har mye rimlige senkesett på lager til alle biler om interesse. Bare å ta kontakt får et bra tilbud =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Hva slags sett da? : ) Hva mener folk om supersport settene som Parts And Retards selger? noen som veit noe om dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Jeg har kjørt Spax og synes det fungerte veldig fint på e28/e24.. Stivt som et helvette på det hardeste og behagelig og kjøre med på det mykeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Okey, jeg får ikke bestemt meg for om det blir supersport eller spax. Noen som har en formening og erfaring med supersport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå