Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 trenger litt karosserideler/gulv, og litt smådeler rundt overalt, så lure rpå en delebil noen som ahr? motor er ingen interesse men er det no der så gjør ikke det noe om den går men overhode ingen krav. bare gulvet ikke er borte så er jeg fornøyd kom med bilder av det du har så blir vi enige. gjerne i møre området, men kommer om det ikke er så langt unna. 518-535 . samme hva det er. gjerne uten motor/interiør +++ Morten 93851844
bmwmaxi Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Synd du har flyttet til møre da, nå som jeg har dratt det meste av e28 ned til akershus. Men, ja har et par som går på dynga selv, nå i jula. Den ene bilen hadde jeg tenkt og kappe ut deler selv for og ha i res. Svensk delebil.
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 men skal tilbake til akershus idag så det går bra når kan jeg komme å titte? å skal du ha no for det?
beianmotorsport Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 har en stående. usikker på hvordan gulvet er. men tror det skal være bra..
Morty999 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 gidder du sjekke da? trenger i hovedsak nå rammevangen ifra der du fester traversen foran og hel bak, gulvet klarer jeg lage til, men rammevangen er helt oppspist på høyre side.
Markus E30 Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Har fortsatt min e28 kan få den om du henter'n
bedmund Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 har en som jeg selv skal kappe ut deler fra, tror vangen og gulvet skal være bra på høyresiden i den , kan sjekke i morgen
Morty999 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Har fortsatt min e28 kan få den om du henter'n joda. du bor for langt unna hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå