TommyVangen Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Støtte på et problem idag da jeg skulle montere mine nyinnkjøpte grøftlys. Lysene ble kjøpt fra Koed, og er av merket Depo. Lyktene ser original ut, og er helt like de originale jeg har sett på nettet. Men da jeg skulle sette de på plass ville de ikke "klikke" på plass nærmest midten av bilen... Søkte litt på nettet nå i etterkant, og de bildene jeg finner av brakettene på nettet er ikke helt like de som sitter på bilen... Finnes det flere varianter av grøftlys på disse bilene? Har en 95 modell forøvrig.
TommyVangen Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Legger ut noen bilder, så kanskje det blir litt lettere å skjønne Braketten Lyset Klarer ikke finne ut hvordan dette skak passe sammen... Forrige eier sier det har vært grøftlys på denne før.
TommyVangen Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Noen med E38 som kunne tenkt seg å tatt ut et lys på sin bil, og tatt et bilde av hvordan det ser ut? Hadde vært evig takknemmelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå