Gå til innhold

Odin`s 520 E34 Sedan.

Odin
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann folken!

Får starte med litt info ang meg først tenkte jeg!.

Jeg er Ford mann dessverre! vært mye Sierra og annet rart en stund nå så etter mye sikling på blandt annet Magnus_bmw,Chris_325iM sine forskjellige Bmwer og ole-28- sine e28er så ble det faktisk en Bmw på meg og!.

fant ut at e34 var bilen for meg og tittet på mye rart. mange lurvete ute og få bra til en overkommelig penge for meg!.

Fant en "fin" i Nesbyen som skulle være relativt bra så dro da 3 timer for å kjøpe fin bil og endte opp med en jeg egentlig ikke hadde kjøpt hadde det ikke vært for at jeg hadde bestemt meg for å dra hjem med bil den dagen!.

på den positive siden fikk jeg meg bil med sportskinn og en kupevifte som funket i 10min i 18minus,Det ble en kald og stusselig tur på hjemover!.

men etter 2 mil fant jeg ut at dette er en bil jeg SKAL ha bil av igjen for disse er herlige å kjøre!

nok prat får hive opp noen bilder iallefall så får jeg stå for mere prating ved senere annledning!

bilen skal friskes opp ganske bra etterhvert men enn så lenge står hovedfokus på banebilen og når den starter og alt funker er det fult kjør på denne! regner med å starte for fult til våren!

wefffe3e2r4f1adl5vid.jpg

1xdo4d6kq0oozzt2ov6n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg heldigvis en Ford som banebil så det værste suget holder seg nok unna en stund til tenker jeg! men det værste av alt er at for tiden har jeg mere lyst til å gjøre noe morro med denne enn å skru på Forden.. om det ett positivt tegn eller ett negativt tegn det aner jeg ikke hehe!

sitter og snuser på 2.5l og en turbo som henger på veggen vedsiden av tv`en her! får se hva som skjer med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ikke gjort så veldgig mye enda men har iallefall pelt av den "vakre" sotinga og fått byttet ut det stoooore båt rattet.

554475_10152484709935585_192193338_n.jpg

734557_10152484709810585_1704211041_n.jpg

24447_10152484709470585_1137758217_n.jpg

gleder meg til å få delebilen jeg har på hånda så jeg får rust"frie" dører,lister,skjermer foran og hele fangere! blir fint å få spredere og. skal og bytte ut til svart dash,midtkonsoll osv og :) liker ikke grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...