Dhamree Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Hei har kjøpt meg s50b32 motor som skal i e30. Jeg lurer på om jeg må gjøre noe med ledningsnett for å få motoren til å fungere med manuell girkasse(det står på SMG ledningsnett på motoren). Og i så tilfelle hva er det som må gjøres med motorledningsnett(smg) for å få det til å fungere med Manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Ingen som vet om noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 oppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 jeg skal gjøre det samme. og lurer og på om det vill fungere men noe som kan gjøres er og programere hjrnen til og bli en vanelig ms50. og da samtidig fjerne start sperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 jeg skal gjøre det samme. og lurer og på om det vill fungere men noe som kan gjøres er og programere hjrnen til og bli en vanelig ms50. og da samtidig fjerne start sperra Ja det med hjernen har jeg hatt en liten anelse om, og nå fått det bekreftet. Men hva med ledningsnettet kan jeg bruke det? Å evt om jeg kan bruke det er det bare å klippe vekk kontakter som ikke er i bruk som feks kontakten til styrenheten til smg girkassen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 ledningene kan bare være der. det jeg lurer på er om det går ann og laske noen ledninger så man ikke trenger og programere om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 ledningene kan bare være der. det jeg lurer på er om det går ann og laske noen ledninger så man ikke trenger og programere om. Er jo bare stygt å ha mye unødvendige kontakter i motorrommet. Så du mener man slipper å koble om ledningsnettet på noen måte så lenge man programmerer om hjernen, eller evt bytter den til en manuell hjerne. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 blir det programert vekk så trenger man ikke ledningene og er jo da bare og klippe av hvis det er målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå