djscream Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Selger mitt svært lite brukte anlegg. Planen var kun bruk til utstilling osv, men så ble bilen stjelt, heldigvis var ikke anlegget i da, pga bygging av nye kasser osv. anlegget ble plassert i en annen bruks bil, i en audi a4 stv. spiller så helvetes kraftig at alt står nesten på max minus. Dette er ett design anlegg fra usa som jeg har kjøpt der borte. verdi 25000,- Bud taes i mot. Jeg holder til i Telemark / Porsgrunn. Dette er fra bilen det stod i.
djscream Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 en kompis sier: Mikael Johan Li Kan nevne at de høyttalere der satte Norges rekord i db drag for noen år siden. Vet ikke om den fortsatt står. Spiller noe inni .....
djscream Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Kassa som basserene står i følger ikke med. Står i en anna kasse nå.
Sturmtiger Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Skulle ønske jeg hadde penger nå altså, men skal kjøpe ny bil. :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå