Danielgøbben Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Kunne ikke finne lignende tråder til lik motor så jeg åpner ett nytt emne. Kjøpte meg en E36 318tds med gåen toppakning, men er ikke helt sikker på om den er gåen. Hva må jeg se etter for å kunne være helt sikker på at den er gåen? evt hva annet kan være gale? (bilen koker etter 15-20 min med kjøring) Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Hei. Det jeg ville sjekket først er olje og kjøleveske. Se på olja om den er grå hvit eller om kjøleveske har olje eller groms i seg. Sjekk etter lekasjer spesielt varmeapperatregister da det er en vanlig feil. Lurt også og sjekke om termostat og vannpumpe fungerer opptimalt. Blir det varme inni coupen? noe av det jeg kommer på ifarta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielgøbben Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Hei. Det jeg ville sjekket først er olje og kjøleveske. Se på olja om den er grå hvit eller om kjøleveske har olje eller groms i seg. Sjekk etter lekasjer spesielt varmeapperatregister da det er en vanlig feil. Lurt også og sjekke om termostat og vannpumpe fungerer opptimalt. Blir det varme inni coupen? noe av det jeg kommer på ifarta. Takk for svar! Skal sjekke det så fort som mulig! Håper på det beste EDIT: Var en del grums i vanntanken, men olja var helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå