Aneshen Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Rotrex til M50B25 Selges som et samlet sett som består av, Kompressor, C30/84 med 70mm reimhjul(0.8bar) og et 85mm reimhjul (0.5bar) brakett med løpehjul, oljesystem som har beholder, filter og kjøler. Chip fra fekzen for 405 hjerne, (kan også ordne for andre typer ecu med tillegg i pris) denne passer best for 85mm hjulet. Har ikke bremset bilen med denne kompressoren, men er vel teoretisk ca 270hk fra rotrex sine nettsider. Med 70mm reimhjulet blir det noe mer. Kompressorhuset er rotert slik at utblåsen peker nedover istedet for oppover. Også lakkert sort. Det man trenger for at dette skal fungere er BTR og dyser. Chip er tilpasset til 340cc dyser, men som sagt så kan jeg ordne chip som kan fungere på det oppsettet man velger. Minste valg av dyser er fra s50b30 ca, rundt 280cc el no. Profilreimen som følger med er noe slitt så bør skiftes, er grei å ha med for å vite lengden. Oljekjøleren til kompressoren har vært montert på e34 og passet godt under radiator med tanke på lengden på slanger. Er god lengde på slangene så man kan plassere både beholder og kjøler der man vil. Kan også få med brakett til m52. har gått ca 10.000km. Pris 15.000,- Selges grunnet overgang til større presse.
haybimmsen Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Hvordan er det å få dette til å passe på m52?
vito Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 har en m50b25,i en e 36,240hk nå,hvor mye får vi da hviss vi bruker sette dit.bor i skien,så er innterisert.
Aneshen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Hvordan er det å få dette til å passe på m52? Har brakett til m52, men du må ha dyser og chip og det der også for å få det til å virke
Aneshen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 har en m50b25,i en e 36,240hk nå,hvor mye får vi da hviss vi bruker sette dit.bor i skien,så er innterisert. 240hk? Hva har du gjort? Bremsa den? Nei, vil jo alltids bli mer i en motor hvis det er mer suge hk så vil det jo bli mer hk med overtrykk. Pressa kan levere maks 350hk. Har fler som er interessert i den nå
Terminatorbmw Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 har en m50b25,i en e 36,240hk nå,hvor mye får vi da hviss vi bruker sette dit.bor i skien,så er innterisert. 240hk? Hva har du gjort? Bremsa den? Nei, vil jo alltids bli mer i en motor hvis det er mer suge hk så vil det jo bli mer hk med overtrykk. Pressa kan levere maks 350hk. Har fler som er interessert i den nå Den motoren er bygd om av ac schnitzer til en 3L s50b30us her er prosjekt tråden:http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=224779
haybimmsen Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Har du fått noe bud da? Så du har alt til å få det til å virke med m52? Er en b28 jeg vil ha det på
Aneshen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 har en m50b25,i en e 36,240hk nå,hvor mye får vi da hviss vi bruker sette dit.bor i skien,så er innterisert. 240hk? Hva har du gjort? Bremsa den? Nei, vil jo alltids bli mer i en motor hvis det er mer suge hk så vil det jo bli mer hk med overtrykk. Pressa kan levere maks 350hk. Har fler som er interessert i den nå Den motoren er bygd om av ac schnitzer til en 3L s50b30us her er prosjekt tråden:http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=224779 Alt går jo men tipper den kompressoren blir litt liten på en 3.0l kanskje. Jeg ser bare på rotrex sine hjemmesider så har de satt c30-94 på m52b28, altså den som er større. På b20,b25 har de c30-84 som jeg har. Men det lille reimhjulet så ladet jeg ca 0.8. Er ikke sikkert det blir samme på en s50us da den svelger noe mere luft Har ikke noe erfaring med det.
Aneshen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Har du fått noe bud da? Så du har alt til å få det til å virke med m52? Er en b28 jeg vil ha det på Ikke fått noen bud pr nå, men er en som kommer å ser på det i dag. Nei, jeg har ikke alt for å få det på m52. Hvis du leser, så hadde du manglet dyser, chip og btr. Ogg.. du må jo ordne slanger og sånnt også. Så er ikke bare å montere og vri om nøkkelen. MEN, ja.. hoved greia for å få festet pressa har jeg, altså brakketten.
haybimmsen Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Okei.. E leste men du skreiv det veldig teit, å det må være lov å spør! Har brakett til m52, men du må ha dyser og chip og det der også for å få det til å virke "Å det der også" , skriver du, kan tolkes som mangt. Da er denne uaktuell..
Aneshen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Okei.. E leste men du skreiv det veldig teit, å det må være lov å spør! Har brakett til m52, men du må ha dyser og chip og det der også for å få det til å virke "Å det der også" , skriver du, kan tolkes som mangt. Da er denne uaktuell.. aha.. beklager, skjønner ikke hvorfor jeg skreiv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå