Gå til innhold

Nye lykter. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro dette er plug and play? Du kan jo gjøre deg arbeidet med å ta av deksel osv å se bak de lyktene du har nå, og sammenligne med bildene som ligger i annonsen der :)

Har du sjekket Koed eller GS-bildeler?? Kanskje en litt annen prisklasse, men de vet i alle fall om det trengs mere arbeid til enn bare å montere de og sette inn ledningene.

Velkommen til forumet :)

Skrevet
Vil tro dette er plug and play? Du kan jo gjøre deg arbeidet med å ta av deksel osv å se bak de lyktene du har nå, og sammenligne med bildene som ligger i annonsen der :)

Har du sjekket Koed eller GS-bildeler?? Kanskje en litt annen prisklasse, men de vet i alle fall om det trengs mere arbeid til enn bare å montere de og sette inn ledningene.

Velkommen til forumet :)

Takk for tipset:) tror gs har de samme lyktene.. de har ihvertfall noen som ser like ut. Men dem koster litt mer.

Takk for det:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Jeg holder på med d samme selv, og jeg har kjøpt depo med ny typen 240led , disse skal ha super passform, samme som du linket til, bare uten led blink. Jeg ville ha så likt som mulig orginale. Og da ble det disse, skulla hatt mine til nå, men pga jul så har dette skjært seg. Koster 168 dollar i frakt disse da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...