Gå til innhold

Bmw 320 d 2006 163 hk turbo havari?


mrloseth
 Share

Anbefalte innlegg

Ville ringt BMW Norge og spurt om ikke dette er reklamasjonsgrunnlag...bilen er jo såvidt innkjørt, jenvlig servet og sikkert etter det jeg kan tenke meg godt holdt.

Ville prøvd det meste før jeg begynte å engang vurdere å legge strikk rundt tusenlappene...

Du har ikke reklamasjonsrett på en 6-7 år gammel bil.

Fair enough, men jeg synes det er sinnsykt å oppleve det trådstarter rereferer til etter så kort tid. Bilen er undergått på km (ikke at det spiller noen rolle sånn sett) men bilen er jevnlig servet og sikkert pent brukt.

Hvis dieselmotorene til BMW har skavanker i retning av veivhusventliering eller EGR eller whatsoever bør BMW-mekanikere få dette foreskrevet som prioritert sjekk på aktuelle biler det skal skrues på\tas service på.

Jeg klarer ikke kjøpe at dette er noe som "kan" skje, det kan ikke skje om det følges opp på merkeservice, da forventer jeg overlegen kunnskap og service og at de vet hva de skal se etter at "småting" som kan utløse tusenlappskred innen kort km...slik som trådstarter opplever.

Men, dette er da meg...mulig jeg forventer litt mye, men har vært slik med de Audier jeg har eid tidligere, de har fått Møllerservice mtp mobilitetsgaranti og at de vet gjennomsnittlig mere om aktuell bilmodell enn de fleste andre "bakgårdsverksteder" om jeg kan kalle dem for det, selv om det finnes mange "ikke merkeverksteder" som har meget talentfulle mekanikere der kunnskapsbiten kan være omvendt ifra merkeverksteder.

Jeg ville prøvd, hvis man ikke gjør noe, skjer ikke noe heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...