H_c Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Det har JEG!!!! Muuhhhaaaaa!!!!! Og awesome rabattavtaler.. og endelig en verdig bmw klubb etter at noen styrte jallasjappa hos gamle bmw klubben på dunken!! Kanskje noen av dere husker at jeg skrev i klub bladet Fahrfreude.. Well.. not anymore. nå er jeg lovet FULLSTENDIG frie tøyler, ingen sensur og PJURE MAGIC når jeg skal skrive for e30 klubben, og bladet performance BMW! Det KAN jo bli bra. Jeg starter med skrivingen fra februar/mars..(Jeg har en bok jeg må gjøre ferdig først)...... Men inntil da er det bare for dere mongoer og gå inn og tegne medlemskap!! Jeg liker folk som gir av seg selv og tør å stå på litt for at ANDRE skal få opplevelser og minner, og det er derfor jeg anbefaler at vi sammen støtter opp om det som Trond Hylle har fått i stand med denne klubben. Så om ikke annet så for rabattavtalene, eller for å støtte et godt initiativ og en god sak..... bli medlem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 HC, du må ringe TV2 og si at du er klar for å være programleder i et nytt Broom konsept..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå