MRslow Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Noen som har sett en mørk bil som har blitt skadet i dag? Skadene er moderate, men lakken på bilen min er oppskrapet og ville avsatt noe hvitt på gjerningsmannen/kvinnen sin bil. Har ikke observert dette selv siden jeg er endel nautiske mil ute i Nordsjøen, min bedre halvdel hadde lånt bilen for å kjøpe noen siste julegaver... Dem som hadde observert hendelsen hadde bare sett den mørk bil tatt av fra stedet. Bilen min er en e92 cupe alpine white. Skadene: frontfangeren er oppripet,lykte spylerne er tatt av dage,grillen/nyrene er knekt. Slike ting er ufint, 5tusen i dusør til dem som kan bidra til oppklaring av dette. Har ikke store forhåpninger om at noen her inne kan hjelpe,men er verd et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Bør kanskje fortelle hvor i verden dette er..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Står jo f.eks Tønsberg i overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Ja, men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRslow Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Bør kanskje fortelle hvor i verden dette er..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå